lottoland
投稿者:lottoland_guPt
返信
Aloitin pelaamisen Lottolandissa muutama viikko taaksepain ja pakko sanoo et alkuun oli skeptinen mutta ihan hyvin lahti kayntiin. Rekisteroityminen ei kestany kauaa perus jutut ja oli valmis. Ekan talletuksen tein 10 eurolla Visan kautta ja oli sujuvaa. Se on semmonen asia mika ratkasee mulle aika paljon — hitaat maksut on dealbreaker. Peleista pakko mainita et sita riittaa. Lottoland vetaa sisaan peleja tunnetuilta pelintekijoilta kuten Playn GO ja Microgaming eli laatua loytyy. Tykkasin pyorittaa Sweet Bonanzaa aika paljon ja voittoki tuli pari kertaa. Slotteja on reilusti yli tuhat plus poytapeleja kans. Yks miinus tosin — pelien etsinta vois olla parempi loytaa kylla mut vaatii klikkailua. Live-puolelta loytyy ihan kunnon livekamaa ja kokeilin Lightning Roulettea yksin illalla. Toimii ilman patkimista puhelimella mika on iso plussa. Bonuksista puhuttaessa — nappasin talletusbonuksen ja ilmaiskierroksia. Kierratys oli about 35-kertainen ja se on normaali. Kannattaa lukee ehdot silti ennen ku ottaa bonuksen. Nostot Lottolandista on menny mulle kohtuullisesti. E-lompakolla kesti noin paiva ja Visa-nosto otti pari paivaa. Ei nopein mita oon nahny mut ei myoskaan hidas. Loydat nykyiset tarjoukset suoraan Lottoland ennen ku rekisteroidyt. Asiakaspalvelu vastaa livechatissa ja oon saanu ihan nopeesti ku oli ongelma. Mobiilipelaaminen pyorii selaimen kautta eika tarvi ladata mitaan. Saitti aukeaa sutjakkaasti ja pelit pyorii moitteetta. Lisenssit nakyy sivuilla mika antaa tiettya turvaa. Toinen mika vahan hairitsi et sivusto ei oo taysin suomeks ei se iso juttu oo. Kaiken kaikkiaan jatkan pelaamista Lottolandissa ainaki toistaseks.
2026-10-03 00:36